tiistai 6. marraskuuta 2012

The power of creativity !

Oli pakko jakaa tää makee video teidän kanssa, olis kyllä siistiä jos kaikki deejiit tekisivät musaa jatkossa näin visuaalisesti hienolla tavalla!


Muista full screen! 
Tämä jos joku pitää ehdottomasti kokea koko näytön kokoisena!

2 kommenttia:

  1. Voi jestas sentään miten SIISTI !!! Kiitos - hyvä postaus!!

    VastaaPoista
  2. Tuossahan tulee päivän hyötyliikunta samalla ;)

    VastaaPoista