On kyllä ollut kivaa kokeilla tätä blogin ylläpitämistä taas pitkästä aikaa, viime kerrasta kun on kulunut jo monta vuotta! Kurssiin lähdettäessä tietämykseni sosiaalisesta mediasta oli jo suhteellisen vahva, jonka vuoksi yritin välttää some-sovelluksia esitellessäni kaikista yleisimpiä ja itsestäänselvimpiä vaihtoehtoja.
Tämä kurssi ja oppimistehtävät ovat ilokseni toimineet todella hyodyllisenä lisäoppina ajatellen opinnäytetyötäni. Olisin ehkä halunnut oppia useammasta uudesta somesovelluksesta jotain, mutta ajanpuutteen vuoksi tämä jäi nyt tähän. Olen silti tyytyväinen panokseeni kurssin tehtäviä kohtaan ja tuli siitä esseestäkin sitten lopulta ihan luettava, kun alkukankeuden yli pääsin.
Itse en ainakaan tästä suoraan jatka blogin ylläpitoa, vaikka kivaa se onkin, mutta ehkä sitten kun olen kevään aikana saanut opinnäytetyöni valmiiksi ja myynnin tradenomin paperit on hallussa niin bloggailulle voisi ollakin aikaa :)
Eipä siinä, toivottavasti joku hyötyi kirjoittamistani teksteistä ja pääsi avartamaan omaa some-kokemustaan niiden kautta :) Mukavaa talvea ja kevättä ja tsemppiä opiskelujen pariin!
Peace!
Sara
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti