perjantai 26. lokakuuta 2012

Ensilumi

Tänään sosiaalisessa mediassa paljon keskustelua herättänyt ensilumi saapui pääkaupunkiseudullekin, aiheuttaen ainakin omassa Facebookin news feedissäni hurjaa pöhinää. Huvikseni laskin lukeneeni 58 päivitystä lumeen liittyen, miten kukakin oli peloissaan ajanut kesärenkailla töihin, ollut myöhässä julkisen liikenteen hitauden takia tai muuten vaan nauttineen ihanasta syys-talvipäivästä.

Itse en jaksanut kavereitteni news feediä tukkia omalla päivityksellä, vaan ryntäsin ulos ikuistamaan tämän kauniin ruskan, lumen ja auringon täyttämän hetken.




Odotatko sinä jo innolla talvea?

3 kommenttia:

  1. Kyllä odotan! Ehdin talvirenkaisiinkin aivan ajoissa. Lisää lunta - kiitos.

    Keskimmäinen kuva on suosikkini. :-)

    VastaaPoista
  2. Kyllä odotan. Yleensä se tulee joka syksy, joten en ollut niin kovin tolaltani, että se tuli tänäkin syksynä. Aamu tv:n juontajakin tenttasi tohkeissaan meteorologilta "Miten pitkään arvelet tämän jatkuvan?" No, miten ois kevääseen asti!? Onhan se ihanaa, että tuli lumi ja valkeus, mutta rajansa kaikella : ) Hyviä kuvia olit saanut, keskimmäinen paras ja kolmaskin mainio. Time well spent!

    VastaaPoista
  3. Talvea odotellen :) Tosin vilukissana se tuleva kylmyys kyllä nostaa jo nyt karvat pystyyn, mutta kaikkeen tottuu. Hienosti yhdistyy kuvissasi kohta jo mennyt syksy ja tuleva talvi (lunta ja keltasia lehtiä :) Eihän tässä muuten ole kuin enää vajaa pari kuukautta jouluunkaan!

    VastaaPoista