sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Helppoa kun sen osaa?

Syksyinen sunnuntai-ilta ja pienimuotoinen jumitus pään sisällä. Aika pitkään on tässä jo saanut koneen näyttöä tuijottaa eikä ajatuksia oikein saa kasattua mitenkään fiksuiksi lauseiksi, vaikka itselle verbaalisesti rikasta tekstiä onkin aina ollut yllättävän helppo tuottaa. Taidan kaikkien hyvinvoinnin vuoksi siis ottaa viisaampien sanoista mallia, eli "keep it simple" saa toimia tämän ensimmäisen tekstin perustana. Olkoon ne kaikki tulevat tekstit sitten ajatuksiltaan rikkaampia.

Kurssilla toivon oppivani löytämään uusia ulottuvuuksia erilaisten sosiaalisten medioiden mahdollisuuksista ja pystyväni hyödyntämään niitä opinnäytetyöprosessini aikana. Minusta on ollut äärimmäisen hienoa huomata, miten paljon sosiaalista mediaa linkitetään jo työelämään, jonka kautta siinä mukana olemisen tärkeys korostuu päivä päivältä enemmän. Tavoitteenani onkin pysyä tässä koko ajan kasvavassa sosiaalisen median laajentumistulvassa mukana ja samalla jakaa oppimaani työkavereiden kesken. Toivon oppivani paljon erilaisten sovellusten käytöstä, niiden soveltamismahdollisuuksista ja siitä, miten niitä pystyttäisiin tulevaisuudessa hyödyntämään työelämässä yhä paremmin.

Tekstit olisi kiva lopettaa aina johonkin pieneen mietelauseeseen, mutta pää lyö edelleen hyvin tyhjää. Taitaa siis käydä niin, että better luck next time!

Sara

Edit: Hienosti oli Blogger pistänyt oletusasetukseksi Tyynen meren aikavyöhykkeen, ehkä se itselle tuttu vilkas ajatusmaailma seikkailee siellä :)

1 kommentti:

  1. Blogisi näyttää houkuttelevalta. Olet päässyt hienosti alkuun, ja tavoitteitakin olet kirjannut hyvin. Siispä tervetuloa seikkailemaan someen.

    VastaaPoista